Popüler Yayınlar

22 Eylül 2013 Pazar

CIKOLATALI PUDING

BUGUN PAZAR VE INANILMAZ MAHMURLUK VAR UZERIMDE VE OGLUM ALP BENDEN PUDING ISTIYOR, O KADAR HALSIZIMKI MUTFAK BANA COOOK UZAK GELIYOR, VE ARADAN KISA BIR SURE GECIYOR, OGLUM BIR ARKADASIMIN SAYFASINDA EV YAPIMI BITTER CIKOLATALI PUDING TARIFINI GORUYOR VE ARTIK BENIM KACISIM YOK ANLIYUORUM VE( TARCIN PASTA EVI) NDE YAZILI OLAN TARIFI UYGULAMAYA KOYULUYORUM ALP BUNA COOK SEVINIYOR:)))
tarifi sizlerlede paylasiyorum
(yanliz ben kucucuk bir degisiklik yaptim 4 su bardagi sut ve 1/2 su bardagi seker koydum )

 4 su bardaği süt
 1/2 su bardaği toz şeker
 6 yemek kaşiği tepeleme kakao
 2 yemek kaşiği sivi yağ
5 yemek kaşiği misir nişastasi
hepsini harmanla kisik ateşte göz göz olana kadar pişir ocaktan inmesine yakin
1 yemek kaşiği margarin
 80 gr bitter çikolata ekle kariştir soğuyunca kaselere dök buzdolabina koy afiyet olsun


Fotoğraf: Fatmacigim teşekkür ederiz tarifin İcin..

Hiç yorum yok: